Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  معاونان معاونان

پرسش مهر 97-98

پروژه مهر مدارس ابتدايي 1401-402 دانلود رايگان

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

پروژه مهر متوسطه اول | كاملترين نمونه فايل 1401-402

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

دانلود پروژه مهر

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

پروژه مهر ۱۴۰۱ + دانلود مستندات

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

پروژه مهر 1401-402 نمونه پروژه مهر 1401

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

نمونه پروژه مهر رايگان 1401-1402

  

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/22 ساعت: ۱۶ توسط:pmeher98 :

دانلود پروژه مهر 1401

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1401-1402 : در اين مطلب سعي داريم كاملترين نمونه هاي پروژه مهر سال تحصيلي 1401-1402 را در رابطه با بخشنامه آموزش و پرورش در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.  دانلود پروژه مهر 1401

لينك زير دانلود پروژه مهر 1401 سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

ليست مواردي كه در فايل پروژه مهر 1401 موجود است عبارتند از :

  1. طراحي زيباي در رابطه با معرفي آموزشگاه
  2. ليست مطالب
  3. درباره پروژه مهر بهتر بدانيم
  4. فعاليت هاي قابل اجرا
  5. نگارش جداول مربوطه در رابطه برگزاري و نگارش صورت جلسات به صورت آماده و كامل در رابطه با فعاليت هاي تابستان
  6. اهميت به مسائل بهداشتي مدرسه
  7. زيبا نمودن مدرسه
  8. بررسي و سرويس لوازم سمعي بصري
  9. اهميت به تربيت بدني در مدرسه
  10. بهبود همه بخشهاي مدرسه
  11. توجه به فضاي سبز آموزشگاه
  12. آماده نمودن كلاسي از لحاظ ليست دانش آموزان٬برنامه درسي٬ و رسم نمودار درسي
  13. آماده نمودن مدرسه براي جشن شكوفه ها
  14. توجه به شروع سال با مراسم متنوع
  15. دعوت از اهالي علم و فرهنگ
  16. توزيع كتب درسي و برنامه ريزي
  17. بهره برداري از نظرات اعضاي ستاد پروژه مهر
  18. خريد لوازم التحرير ايراني
  19. اهميت به پذيرايي از فرهنگيان٬پدر و مادران و محصلان
  20. برنامه ريزي و چاپ بنر پيرامون شرح وظايف اعضا و كاركنان آموزشگاه
  21. تهيه كارت هاي دانش آموزي و پرس آن
  22. تقسيم كلاس دانش آموزان
  23. مهم ترين برنامه هاي پروژه ي مهر مدرسه در سال 1397
  24. مهمترين فعاليت مورد نظر ستاد پروژه مهر(شانزده گزينه)
  25. -اعضاي ستاد پروژه مهر و شرح وظايف
  26. فعاليت هاي صورت گرفته در اين راستا 90 گزينه
  27. گزارش آماده ويژه ي پروژه مهر با بيان منشي جلسات
  28. گزارش اعمال انجام شده در خصوص پروژه مهر نزديك به سي مورد
  29. تهيه و توزيع شرح وظايف كامل
  30. تهيه قالب پاورپوينت كامل جهت مستند سازي فعاليت هاي پروژه مهر 

دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي  مدارس

پروژه مهر  سال تحصيلي 402-401 كاملترين نمونه در ايران با فرمت ورد و پاور پوينت قابل ويرايش آماده براي استفاده مديران گرامي.دانلود نمونه فايل پروژه مهر سال تحصيلي 

پروژه ي مهر مداس جديدترين نمونه در سال 1401 مي باشد. اين فايل بر اساس طرح تعالي و طرح تدبير به صورت كامل و برنامه ريزي شده جلسه ها، الزامات كاري، راهكارها و برنامه دقيق و كامل را بر اساس تاريخ براي شما مديران گرامي تنظيم نموده ايم كه در ذيل به برحي موارد آن اشاره خواهد شد.

لينك زير پروژه مهر سال جديد را دانلود نماييد.

براي دانلود پروژه مهر 1401 مدارس  ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم سالتحصيلي 1401-1402 كليك كنيد

در صورتي كه صرفا براي مطالعه يك بخش  خاص از مقاله به اين صفحه مراجعه كرده ايد و به دنبال دانلود پروژه مهر نيستيد، ميتوانيد با استفاده از لينك هايي كه در پايين مشاهده ميكنيد به قسمت مورد نياز خود در مقاله برسيد و سريعا در آنجا متن مورد نيازتان را دانلود كنيد. اين فهرست شما را به قسمت مورد نظرتان در همين مقاله ميبرد:

پروژه مهر 1401

پروژه مهر يكي از پروژه هاي مهمي است كه هر ساله در ابتداي سال تحصيلي در كشور ما برگذار ميشود. گاها ديده ميشود كه برخي از افراد در مورد طرح مهر ايراد هايي را عنوان ميكنند و از اين موضوع گلايه دارند كه اين پروژه، پروژه اي نيست كه وجود آن براي مدارس لازم باشد و عملا پروژه اي كه غير ضروري است.

بايد بدانيد كه پروژه اول پاييز در تمامي كشور هاي دنيا اجرا ميشود و صرفا در آنها نام اين طرح با يكديگر تفاوت دارد. در كشور هاي آمريكايي و اروپايي به بحث تحصيل و دانش آموز بسيار بيشتر از كشور ايران اهميت داده ميشود و در آنجا تمركز بسيار بيشتري بر روي كيفيت تدريس گذاشته ميشود. در ابتداي سال تحصيلي در اين كشور ها برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگذار ميشود كه همگي باعث ميشوند ابتداي سال تحصيلي با نشاط بسيار زيادي برگذار شود.

در ايران به دلايل محدوديت هاي ديني نميتوان به اندازه ديگر كشور ها به اين پروژه اهميت داد و از پتانسيل واقعي و بالاي آن استفاده كرد اما در هر حال پروژه مهر 1401 طرحي است كه در مدارس ايران هر ساله اجرا ميشود و بايد به اجراي هر چه بهتر آن كمك كرد. اغلب مخاطبان اين مقاله معلمان عزيز هستند و به خوبي با عبارت پروژه مهر 1401 آشنايي دارند اما ممكن است برخي در مورد اين طرح اطلاعات كمي داشته باشند از همين رو در ادامه در مورد چيستي آن صحبت ميكنيم.

دانلود پروژه مهر 1401

پروژه مهر 1402-1401

پروژه مهر 1401-1402 طرحي است كه در آن، مديران مدارس موظف ميشوند تا قبل از شروع سال تحصيلي در مدارس ايران، به بهبود وضعيت مدارس رسيدگي كنند. فعاليت هاي موجود در اين در دو قسمت ارائه ميشوند. قسمت اول، بهبود وضعيت مدارس و قسمت دوم آماده سازي فضايي شاد و مفرح براي شروع سال تحصيلي.

در مرحله اول مدير مدرسه بايد به خوبي به وضعيت مدرسه رسيدگي كند. تمامي مشكلات فيزيكي را بررسي كند و طبق بودجه اي كه در اختيار دارد، براي حل آنها برنامه ريزي كند. به طور مثال:

  • بلندگوي مدرسه را تعمير كند
  • سنگ فرش قديمي حياط مدرسه را بازسازي كند
  • كلاس هاي درس را بهبود بخشد و لوازم آموزشي را در آنها ارتقاء دهد
  • صبحگاه مدرسه و ديگر موارد را تعمير كند و يا بهبود بخشد.

البته اين مرحله ممكن است در طول يك پروژه اتفاق نيوفتند و در سال هاي متوالي بتوان تمامي اين موارد را بهبود ساخت اما در نهايت بايد با بودجه در نظر گرفته شده و قبل از هر سال تحصيلي مشكلات فيزيكي و ساختاري مدرسه حل شود. در قسمت دوم كمي شرايط متفاوت از قسمت قبلي ميشود. در پروژه مهر 1401-1402 شايد بهتر باشد كه به بحث زيباسازي مدارس اهميت بيشتري داده شود:

براي دانلود پروژه مهر ۱۴۰۰ + پكيج تضميني پروژه مهر ۴۰۱-۱۴۰۰ كليه مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401 مدارس

در پروژه مهر 1401 مدارس بهتر است تا بيش از قبل به موارد زيبا كننده مدرسه اهميت داده شود. مدير مدرسه وظيفه دارد تا با فعاليت هاي خود، مدرسه اي زيبا را براي شروع ماه مهر آماده كند تا دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي با يك فضاي مناسب و زيبا برخورد داشته باشند و بتوانند روحيه لازم را در همين ابتداي سال تحصيلي جذب كنند.

از جمله فعاليت هايي كه مديران ميتوانند در مدارس انجام دهند ميتوان به اين موارد اشاره كرد:

  • نوسازي فضاي سبز مدرسه
  • ايجاد وسايل بازي و ورزش
  • نوسازي وسايل ورزش مدرسه مانند توپ و…
  • زيبا سازي ديوار هاي مدرسه با استفاده از نقاشي هاي خلاقانه
  • زيبا سازي كلاس هاي مدارس با بهره گيري از كمك معلمان و معاونان خلاق در جهت دريافت بازخورد بهتر

اين فعاليت هاي اهميت بسيار بالايي در روحيه دانش آموزان دارند و به هيچ عنوان نميتوان با اين توجيه كه دانش آموزان مقاطع متوسطه ديگر نيازي به چنين مواردي ندارند از آنها گذر كرد. پس در نهايت بايد به بهترين شكل ممكن زيباسازي در مدارس انجام شود. اين در پروژه مهر بسيار حائز اهميت و مهم است.

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 | پروژه مهر ابتدايي , متوسطه اول , متوسطه دوم كليك كنيد

پروژه مهر 1401-1402

پروژه مهر 1401-1402 و اهميت آن! اگر بدون تعارف صحبت كنيم و كاري به شعار هايي كه هر ساله در ابتداي مهر از رسانه ملي پخش ميشود نداشته باشيم، به خوبي ميدانيم كه دانش آموزان از ورود به مدرسه بيزار اند و مخصوصا زماني كه اين موضوع در ابتداي سال تحصيلي به شدت تشديد ميشود. دانش آموزي كه 3 ماه از زمان خود را احتمالا به بازي و كلاس هاي اضافه آموزشي گذارنده و محدوديتي در زمان خواب خود نداشته است حال به ناگهان مجبور است تا به فضاي مدرسه وارد شود و خود را قوانين آن وفق دهد.تا همين چند روز پيش اين دانش آموز در ساعت دلخواه خود از خواب بيدار ميشده است و حتي در زمان دلخواه به رخت خواب ميرفته است. همينطور در زمان خود آزاد بوده است و نياز نداشته است تا براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي خاصي داشته باشد.

اما از امروز تماما شرايط فرق كرده است و ديگر مانند قبل نيست. ديگر خبري از آزادي هاي قبلي نيست و دانش آموز حتي پس از فارغ شدن از زمان مدرسه بايد براي انجام تكاليف خود برنامه ريزي داشته باشد. حال اينجاست كه اهميت پروژه مهر معلوم ميشود و بايد با اجراي صحيح آن كمي از اين ناراحتي دانش آموزان است. در مورد هدف پروژه مهر در قبال اين مشكلات در ادامه مطالعه ميكنيد.

پروژه مهر

شعار پروژه مهر 1401-1402

شعار پروژه مهر 1401-1402 برابر است با: مهر، شادي و آرامش.

قرار شد در ادامه در مورد وظيفه پروژه مهر در قبال مشكلات گفته شده صحبت كنيم. گفتيم كه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي از روحيه بسيار پاييني برخوردار دارند و چون خود را در يك فضاي بسته ميبينند با روحيه نامناسبي به مدرسه وارد ميشوند.

حال پروژه مهر وظيفه دارد تا در ابتداي سال تحصيلي و مهر ماه، به افزايش روحيه دانش آموزان كمك كند. قسمت مهمي از اين وظيفه مربوط به قسمت دوم در پروژه مهر است كه در آن زيباسازي مدارس به خوبي ميتواند به آن كمك كند.

پس مديران قسمت زيادي از تمركز خود را در پروژه مهر بر روي زيباسازي در مدارس ميگذارند. اين مهم ميتواند با استخدام نيروي هاي نقاش ديوار ها انجام بپذير و علاوه بر آن فضاي سبز مدارس در روحيه دانش آموزان تأثير بسياري دارد. اين موضوع آنقدر مهم است كه حتي اگر فضاي كافي در مدارس وجود نداشته باشد مديران با خريد گلدان هاي كوچك و بزرگ فضاي سبز مناسب را در آن ايجاد ميكنند و به هيج عنوان از انجام آن چشم پوشي نميكنند.

اگر مدرسه بودجه كافي داشته باشد استفاده از وسايل ورزشي جديد نيز بر روحيه دانش آموزا تأثير بسزايي دارد و به خوبي به اين امر كمك ميكند. البته اين وسايل بهتر است تا با كيفيت مناسبي خريداري شود كه در سال هاي آينده مجبور به خريد دوباره آنها نباشيد و بتوانيد بودجه مدرسه را در موضوعات ديگري خرج كنيد.

ابلاغ پروژه مهر 1401

ابلاغ پروژه مهر چيست؟ پروژه مهر هرساله طبق شرايط و ضوابطي اجرا ميشود. تعيين اين شرايط بر عهده آموزش و پرورش است و در قالب ابلاغ پروژه مهر به مدارس و مديران آنها ميرسد.

اين شرايط و شيوه نامه تعيين ميكند كه وظيفه مدير در قبال اين پروژه يا طرح چيست و بايد در سال تحصيلي جديد چه مواردي مورد اهميت قرار بگيرد. مثلا ممكن است در ابلاغ نامه اين موضوع آمده باشد كه براي سال تحصيلي جديد و مهر آينده، ديوار هاي بيروني مدارس مورد توجه قرار بگيرد و حتي جملات روي آنها مربوط به چه موضوعاتي باشد.

چرا ابلاغ 1401-1402 ؟

علاوه بر اين در ابلاغ پروژه مهر 1401 ميتوان قوانين و بايد هاي ديگري را نيز پيدا كرد. مثلا اينكه بهتر است تا چند درصد از بودجه مدارس در چه قسمتي صرف شود و يا اينكه به كدام قسمت اهميت بيشتري داده شود. اغلب در ابلاغ نامه پروژه مهر اين موضوع ديده ميشود كه توصيه ميشود به زيبايي داخلي كلاس هاي اهميت دهيد. زيبايي كلاس ها از همين رو هميشه مورد توجه معلمان و مديران است و بودجه كافي براي اين موضوع كنار گذاشته ميشود.

شما نيز بهتر است از همين الان براي اين موضوع برنامه ريزي زماني و مالي مناسبي داشته باشيد تا بتوانيد به نحو احسن آن را اجرا كنيد.

دانلود پروژه مهر 1400-1401

دانلود پروژه مهر 1400-1401 را هميشه مديران عزيز جستجو ميكنند. يكي از مواردي كه ميتواند در اجراي بهتر پروژه مهر به اين عزيزان كمك كند، دانلود فايل هاي آماده از ديگر مديراني است كه قبلا اين فعاليت را انجام داده اند. در اين فايل هاي ميتوانيد با مراتب انجام پروژه مهر 1400-1401 آشنا شويد و حتي ايده هاي خلاقانه اي را از آنها دريافت كنيد.

 

اهميت دانلود فايل

برخي از مديران با تجربه در خلل پروژه مهر خود واقعا كار هاي خلاقانه اي انجام ميدهند كه اين فعاليت هاي باعث ميشود علاوه بر صرف انرژي كمتر، مقدار زيادي نيز در بودجه پروژه صرفه جويي شود و بتوان بودجه درنظر گرفته شده را در قسمت هاي ديگر مدرسه صرف كرد. از اين رو دانلود پروژه مهر يكي از موضوعاتي است كه به خوبي ميتوان از آن ايده هاي جديدي دريافت كرد و در نهايت آنها را در طرح اجرا كرد.

گزارش پروژه مهر 1401-1402

گزاش پروژه مهر از ديگر وظايفي است كه مديران مدارس بر عهده دارند اما اين وظيفه در قبال دانش آموزان و مدرسه نيست بلكه در مقابل آموزش و پرورش انجام ميشود. در گزارش پروژه مهر 1401 مدير بايد پس از انجام و اتمام پروژه تمام فعاليت هاي خود را به صورت كامل و جزيي ثبت كرده و در مورد آنها گزارش كار بنويسد تا بتواند آن را به اداره آموزش و پروش ارسال كند.

گزارش پروژه مهر 1401-1402 از جمله موضوعاتي است كه بر روند افزايش نمره نهايي مديران نزد آموزش و پرورش اهميت بالايي دارد و اين موضوع باعث ميشود تا آنها همواره به اين گزارش نويسي اهميت زيادي بدهند و از اهميت آن غافل نشوند.

يكي از راه هايي كه ميتوان با استفاده از آن گزارش پروژه را به نحو احسن نوشت، دانلود پروژه است. با دانلود فايل هاي آماده در ابتدا با چگونگي نوشتن پروژه آشنا ميشويد و پس از آن نيز به خوبي متوجه ميشويد كه در يك پروژه خوب چه موضوعاتي را بايد رعايت كنيد. علاوه بر اين از گزارش آماده پروژه ميتوان براي يافتن ايده هاي نوشتاري و خلاقيت استفاده كرد تا در نهايت به شكل بهتري آن را به اداره آموزش و پرورش ارسال كرد.

شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401

همانطور كه گفتيم شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 به مديران مدارس ابلاغ ميشود تا بتوانند در اجراي پروژه بهتر از قبل عمل كنند. اين شيوه نامه كمك بسياري به مديران تازه كار ميكند و به خوبي در اجراي پروژه راهنماي آن ها ميشود. گاها متأسفانه ديده ميشود كه برخي از مديران به شيوه نامه ابلاغ شده اهميتي نميدهند و صرفا آن را بي استفاده در گوشه اي نگهداري ميكنند و ترجيح ميدهند تا طبق تجربيات خود عمل كنند و پروژه هاي مدرسه خود را بر طبق تجربه گذشته خود مديريت كنند. به هيچ عنوان نميتوان تجربه بالاي اين عزيزان را زير سؤال برد اما بايد دانست كه اين شيوه نامه با استفاده از بالاترين علوم مديريتي و تربيتي روز تهيه ميشود بهتر است تا به آن عمل كنيد.

اهميت شيوه نامه در چيست؟

اهميت بالايي متوجه شيوه نامه پروژه مهر 1402-1401 است كه باعث ميشود آموزش و پرورش بر روي آن تمركز ويژه اي داشته باشد. همواره اداره آموزش و پرورش توصيه ميكند تا مديران به خوبي به مفاد شيوه نامه عمل كنند.

شيوه نامه پروژه مهر را ميتوانيد در سايت ما و در قسمت دانلود فايل پيدا كنيد و از آن استفاده كنيد.

پروژه مهر ابتدايي 1401

مدارس ابتدايي و دبستان در نزد سيستم آموزشي كشور ها از اهميت واقعا بالايي برخوردار اند. هميشه در هر سيستم و نظام آموزشي قسمت هاي پايه اي آن از اهميت بالايي برخوردار اند.

دانش آموزان ابتدايي بايد به خوبي بتوانند با درس هاي موجود خود را آشنا كنند. شايد حجم درسهاي اين پايه كم باشد و سختي آن دانش آموزان را اذيت نكند اما بايد بدانيد كه ي مشكل كوچك در يكي از دروس پايه اي ميتواند تا دانشگاه دانش آموزا را همراهي كند و حتي باعث شود تا به كل از ادامه تحصيل صرف نظر كند. نمونه اين موضوع را به خوبي در درس رياضي و دانش آموزاني كه از مقطع ابتدايي با آن مشكل دارند مشاهده ميكنيم و ميبينيم كه تا چه حد از دانش آموزان به دليل ترس از اين درس پايه اي از ادامه تحصيل صرف نظر ميكنند.

پروژه ابتدايي با توجه به نكات گفته شده براي آموزش و پرورش ايران اهميت بالايي دارد.

پروژه مهر 1401-1402 متوسطه اول

متوسطه اول كمي با دبستان متفاوت است و اين موضوع باعث ايجاد تفاوت در پروژه مهر متوسطه اول 1401 با پروژه مهر ابتدايي ميشود. دانش آموزان در اين مقطع تحصيلي كمي از نظر رفتاري نسبت به قبل متفاوت هستند و به همين دليل بهتر است در ابتداي سال تحصيلي سريعا پراكندگي نظر آنان را مدنظر قرار داد و براي آن فكري كرد تا مبادا اين موضوع باعث شود تا انتهاي سال تحصيلي دانش آموزان از فضاي درس و مدرسه بيزار شوند.

پروژه مهر متوسطه اول بايد با خلاقيت اجرا شود و به هيچ عنوان نميتوان آن را با همين پروژه در مقطع دبستان مقايسه كرد. شايد دانلود اين فايل ها بتواند به خوبي شما را در اين امر راهنمايي كند و باعث شود تا ايده هاي جديدي در مورد چگونگي برگذاري آن به شما الهام شود و آن را به خوبي اجرا كنيد.

پروژه مهر 1401 متوسطه دوم

در متوسطه دوم شرايط نسبت به مقطع قبلي به طور كلي متفاوت ميشود. شايد در مقاطع قبلي ميتوانستيد با كمي زيبايي بصري نظر دانش آموزان خود را جلب كنيد و آنها را دوباره به سمت فضاي مدرسه ببريد اما در متوسطه دوم دانش آموزان ديگر مانند قبل به اين فضا علاقه مند نميشوند. بلكه بايد در برگذاري روز اول مهر كمي خلاقيت و البته بودجه بيشتري را صرف كنيد تا اطمينان بيشتري را در مورد اجراي آن داشته باشيد. به طور مثال ميتوانيد تغييراتي در وضعيت ورزشي مدرسه بدهيد و براي خوشحال كردن دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي و در روز اول مهر اين شرايط را به دانش آموزان اطلاع دهيد.

در اين سن اين موضوع به خوبي ميتواند باعث جلب نظر مخاطبان شود و به اين صورت ميتوان كمي اطمينان درباره كيفيت اجراي پروژه مهر 1401-1402 متوسطه دوم داشت.

پاورپوينت پروژه مهر 1401-1402

ميتوانيد به جاي دانلود فايل هاي word پروژه مهر1401-1402 ، به دانلود پاورپوينت پروژه مهر اكتفا كنيد. فايل هاي پاورپوينت به دليل وجود ظاهري گرافيكي مناسبي كه در خورد دارند به خوبي براي نياز هاي شما كافي اند و ميتوانند با يك ظاهر مناسب و زيبا پاسخگوي نيازات شما باشند.

در قسمت آرشيو فايل هاي ما كه در ابتداي صفحه لينك آن را مشاهده ميكنيد ميتوانيد به دنبال پاورپوينت مهر باشيد و از آنها استفاده كنيد. بهتر از قبل از دانلود مشخصات هر كدام را به خوبي مشاهده كنيد و مطمئن شويد كه فايل انتخاب شده توسط شما دقيقا ميتواند باعث رفع نياز هاي شما شود به درد شما ميخورد.

مشخصاتي كه در اين فايل ها براي شما قرار داده شده اند به خوبي و توسط فرهنگيان بازنشسته نوشته شده تا بتوانيد با مشاهده آنها در مورد محتواي واقعي فايل ها اطلاعات مورد نياز را كسب كنيد.

ابتكارات پروژه مهر 1401-1402

گاها اجراي پروژه مهر1401-1402 توسط برخي از مديران ناظران را به وجد مي آورد. برخي از اين عزيزان به صورتي خلاقيت و ابتكار در خورد نشان ميدهند كه انسان در مورد چگونگي تشكيل هوش آنان دچار ترديد ميشود. ابتكارات پروژه به خوبي در چند سال اخير توسط برخي از مديران به اجرا درآمده است و پس از آن ارائه گزارش در مورد آنها باعث شده تا ديگر مديران نيز بتوانند از ايده هاي جديد استفاده كنند و حتي به شكوفايي خلاقيت خود كمك كنند.

اگر شما هم به دنبال اين هستيد كه پروژه خود را با كيفيت بالايي اجرا كنيد، ميتوانيد از ابتكارات آماده شده در سايت استفاده كنيد و پس از مشاهده مشخصات نوشته شده براي هر كدام، فايل مورد نظر خود را دانلود كنيد و از آن براي افزايش خلاقيت اجرايي خود استفاده كنيد. براي دانلود پروژه از لينك ابتداي صفحه استفاده كنيد و به قسمت آرشيو فايل ها مراجعه كنيد. فايل هايي كه در اين قسمت از سايت معلم بلاگ مشاهده ميكنيد همواره با كيفيت مناسب و خوبي براي شما عزيزان آماده ميشوند و به شما اين تضمين را ميدهيم كه استفاده از آنها ميتواند باعث افزايش نمرات شما در نزد آموزش و پرورش شود.

قيمت اين فايل ها نيز بسيار به صرفه و اقتصادي است و نيازي به نگراني بابت آن نداريد.

شرح وظايف اعضاي ستاد پروژه مهر 1401-1402

يكي از قسمت هاي مهم در پروژه ، ستاد پروژه هستند. اين ستاد اعضايي را در خود جاي داده است و باعث ميشود تا بتوانند به خوبي بر روي كيفيت اجراي پروژه مهر نظارت كنند.

اين نظارت توسط اعضاي ستاد پروژه اتفاق مي افتد كه هر كدام از آنها داراي يك وظيفه خاص هستند. مهم ترين وظيفه را بازرسان انجام ميدهند كه بايد با سركشي مداوم به قسمت هاي مختلف مدرسه و مدارس در حوزه استحفاظي خود، از كيفيت اجراي پروژه مهر اطمينان حاصل كنند. اين مقاله سعي شد تا به صورت جامع در مورد پروژه مهر اطلاعات كاملي را به شما بدهيم. در مورد جزييات مهم و قسمت هاي جزيي آن صحبت كرديم. علاوه بر آن سعي شد تا با جمع آوري يك آرشيو گسترده و مهم در مورد فايل هاي دانلودي نيازات شما در دانلود پروژه مهر را رفع كنيم. ميتوانيد با استفاده از لينكي كه در ابتداي مقاله قرار گرفته است به قسمت دانلود فايل هاي پروژه مهر رجوع كنيد و از آنها استفاده كنيد. با آرزوي موفقيت براي شما عزيزان.

منبع : دبيران فايل

براي دانلود پروژه مهر 1401-1402 كاملترين و بهترين نمونه ابتدايي متوسطه اول و دوم كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/25 ساعت: ۲۲ توسط:pmeher98 :

طرح تعالي مديريت مدرسه سال 1400-1401

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت سال 1400-1401 طرح تعالي مديريت مدرسه سال 1400-1401

فرمت فايل ورد و قابل ويرايش تعداد صفحات مندرج در توضيحات فايل برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار سال 1400-1401 طرح تعالي مديريت مدرسه سال 1400-1401

✔️برنامه سالانه تعالي 1401

✔️تعالي نهايي براساس مجازي
✔️ مبتني بر 7 معيار سال جديد
✔️درقالب اكسل و قابل تغيير

✔️درقالب ورد و قابل تغيير
✔️تعداد صفحات 190 صفحه
✔️كاري جديد براساس 7 معيار

 

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

معيار2 : منابع انساني

معيار3 : توسعه مشاركت ها

معيار7 : سلامت، نشاط و بهداشت مدرسه

معيار 8 : نتايج كلان كليدي

شاخص هاي ارزيابي نتايج كلان كليدي عملكرد مدرسه

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

دانلود طرح تعالي | دانلود طرح تعالي 1400 متوسطه اول

در صورت عدم دانلود يا مشكل با ما در ارتباط باشيد:

آي دي تلگرامي:    dabiranfile@       كانال تلگرامي:  dabirfile@

آي دي سروش و ايتا :   dabiranfile@       كانال سروش و ايتا:  dabiranfile@

سرفصل هاي كاملترين و جامعترين برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار سال تحصيلي 1400

مقدمه از برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار سال تحصيلي -1400

در اين محتواي فايل برنامه سالانه معاون اجرايي كليه برنامه ها و اقدامات قابل اجراي معاون اجرايي مدارس پيش بيني شده است.

برنامه سالانه طرح تعالي چيست؟ طرح تعالي مديريت مدرسه سال 1400-1401

مدرسه يك سازمان يا مجموعه اي هدفمند است كه هدف اصلي آن آموزش و تربيت دانش آموزان تعريف شده است.

هر واحد آموزشي مي تواند براساس ديدگاه مديريتي حاكم بر آن و به اقتضاي شرايط و ويژگي هاي خاص خود اهدافي را در دستور كار خود قرار دهد و براي رسيدن به اين اهداف با تكيه بر امكانات مادي و منابع انساني برنامه هايي را تدوين و به مرحله اجرا مي گذارد.

لينك دانلود:

 

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d9%85/

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/28 ساعت: ۲۰ توسط:pmeher98 :

دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

دانلود طرح تدبير 1401 – 1400 دانلود برنامه سالانه 1401-1400 براساس طرح تدبير برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) كاملترين فايل همراه با تقويم اجرايي

برنامه سالانه و تقويم اجرايي مدارس ابتدايي بر اساس طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دبستان با لحاظ شرايط كرونايي و احتمال حضوري و مجازي بودن مدارس مي باشد.برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي)دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبير سال تحصيلي 1400 فرمت فايل ورد و قابل ويرايش دانلود طرح تدبير 1401 – 1400 دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

(متناسب با تكميل در سايت همگام) براساس نگارش جديد ويرايش براساس ساحت هاي سند تحول  فرمت فايل ورد و قابل ويرايش(متناسب با تكميل در سايت همگام) دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

دانلود برنامه ي سالانه و تقويم اجرايي طرح تدبير سال تحصيلي 1401-1400   جدول خود ارزيابي شماره 6 تقويم اجرايي فرم شماره 3 دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

 

برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي)

برنامه تدبير جديد ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با لحاظ شرايط كرونايي و احتمال حضوري , مجازي يا نيمه حضوري ونيمه مجازي بودن مدارس براي سالتحصيلي ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تدوين شده است. دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

دانلود طرح تدبير ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به شرح زير مي باشد:

دانلود برنامه ي سالانه و تقويم اجرايي طرح تدبير سال تحصيلي 1401-1400.برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

فهرست مطالب
فصل يك : مقدمه 5
مقدمه 5
سند تحول بنيادين آموزش و پرورش 7
برنامه در افق چشم انداز 1404 9
اهداف دوره ابتدايي 11
اهداف طرح تدبير 12
فصل دوم : مشخصات آموزشگاه 14
الف – شناسنامه آموزشگاه : 14
ب- امكانات و تجهيزات : 14
ج- مشخصات فيزيكي مدرسه : 14
د ) نهادهاي فرهنگي ، علمي ، هنري و مذهبي مرتبط با مدرسه : 15
فصل سوم : نيروي انساني 16
1 – مشخصات مدير و كادر اداري : 16
2- آمار معلمان و مشخصات آنان : 16
3- آمار دانش آموزان به تفكيك پايه : 17
4- آمار اعضاي شوراهاي موجود در مدرسه : 17
4-1 : اعضاي شوراي مدرسه : 17
4-2 : اعضاي شوراي معلمان : 18
4-3 : اعضاي شوراي مالي : 18
4-4 : اعضاي شوراي دانش آموزي : 19
4- 5 : اعضاي شوراي انجمن اوليا : 19
5- ميزان سواد اوليا : 20
6- ميزان جلب مشاركت هاي مردمي : 20
* جدول تعيين نيازها و اولويت هاي مدرسه و تدوين اهداف : 20
تعاريف اصطلاحات 20
فصل چهـارم : تقـويم اجـرايي 24
1- تقويم اجرايي مدرسه در يك نگاه 24
2- تقويم اجرايي برنامه ها و مناسبت ها 25
3 – جدول زمان بندي شوراي مدرسه 35
4 – جدول زمان بندي شوراي معلمان 36
5 – جدول زمان بندي انجمن اوليا و مربيان 37
6 – جدول زمان بندي شوراي دانش آموزي 38
فصل پنجم : برنامه عملياتي 39
گام هاي تدوين برنامه سالانه و عملياتي 39
فرم شماره فرم شماره 2 – برنامه پيشنهادي عملياتي دبستان ( برنامه تدبير ) 40
جدول ماتريس وswot : 67
فصل ششم : ضمائم و اسناد 68
الف – ميثاق نامه ها 68
ميثاق نامه وپايبندي اولياء دانش آموزان دبستان 68
ميثاق نامه و پايبندي كاركنان دبستان 69
ميثاق نامه و پايبندي دانش آموزان دبستان 71

لينك دانلودبرنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) : دانلود طرح تدبير 1401 – 1400

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b1-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b0-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%b1%d9%88/


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/2 ساعت: ۱۴ توسط:pmeher98 :

دانلود برنامه سالانه 1401-1400 براساس طرح تدبير

دانلود برنامه سالانه 1401-1400 براساس طرح تدبير برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) كاملترين فايل همراه با تقويم اجرايي

برنامه سالانه و تقويم اجرايي مدارس ابتدايي بر اساس طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دبستان با لحاظ شرايط كرونايي و احتمال حضوري و مجازي بودن مدارس مي باشد.برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي)

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبير سال تحصيلي 1400 فرمت فايل ورد و قابل ويرايش

(متناسب با تكميل در سايت همگام) براساس نگارش جديد ويرايش براساس ساحت هاي سند تحول  فرمت فايل ورد و قابل ويرايش(متناسب با تكميل در سايت همگام)

دانلود برنامه ي سالانه و تقويم اجرايي طرح تدبير سال تحصيلي 1401-1400   جدول خود ارزيابي شماره 6 تقويم اجرايي فرم شماره 3

 

برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي)

برنامه تدبير جديد ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با لحاظ شرايط كرونايي و احتمال حضوري , مجازي يا نيمه حضوري ونيمه مجازي بودن مدارس براي سالتحصيلي ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تدوين شده است.

دانلود طرح تدبير ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به شرح زير مي باشد:

دانلود برنامه ي سالانه و تقويم اجرايي طرح تدبير سال تحصيلي 1401-1400.برنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي)

فهرست مطالب
فصل يك : مقدمه 5
مقدمه 5
سند تحول بنيادين آموزش و پرورش 7
برنامه در افق چشم انداز 1404 9
اهداف دوره ابتدايي 11
اهداف طرح تدبير 12
فصل دوم : مشخصات آموزشگاه 14
الف – شناسنامه آموزشگاه : 14
ب- امكانات و تجهيزات : 14
ج- مشخصات فيزيكي مدرسه : 14
د ) نهادهاي فرهنگي ، علمي ، هنري و مذهبي مرتبط با مدرسه : 15
فصل سوم : نيروي انساني 16
1 – مشخصات مدير و كادر اداري : 16
2- آمار معلمان و مشخصات آنان : 16
3- آمار دانش آموزان به تفكيك پايه : 17
4- آمار اعضاي شوراهاي موجود در مدرسه : 17
4-1 : اعضاي شوراي مدرسه : 17
4-2 : اعضاي شوراي معلمان : 18
4-3 : اعضاي شوراي مالي : 18
4-4 : اعضاي شوراي دانش آموزي : 19
4- 5 : اعضاي شوراي انجمن اوليا : 19
5- ميزان سواد اوليا : 20
6- ميزان جلب مشاركت هاي مردمي : 20
* جدول تعيين نيازها و اولويت هاي مدرسه و تدوين اهداف : 20
تعاريف اصطلاحات 20
فصل چهـارم : تقـويم اجـرايي 24
1- تقويم اجرايي مدرسه در يك نگاه 24
2- تقويم اجرايي برنامه ها و مناسبت ها 25
3 – جدول زمان بندي شوراي مدرسه 35
4 – جدول زمان بندي شوراي معلمان 36
5 – جدول زمان بندي انجمن اوليا و مربيان 37
6 – جدول زمان بندي شوراي دانش آموزي 38
فصل پنجم : برنامه عملياتي 39
گام هاي تدوين برنامه سالانه و عملياتي 39
فرم شماره فرم شماره 2 – برنامه پيشنهادي عملياتي دبستان ( برنامه تدبير ) 40
جدول ماتريس وswot : 67
فصل ششم : ضمائم و اسناد 68
الف – ميثاق نامه ها 68
ميثاق نامه وپايبندي اولياء دانش آموزان دبستان 68
ميثاق نامه و پايبندي كاركنان دبستان 69
ميثاق نامه و پايبندي دانش آموزان دبستان 71

لينك دانلودبرنامه طرح تدبير ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرايط كرونايي ( حضوري مجازي) :

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b1-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b0-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%b1%d9%88/


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/25 ساعت: ۰۸ توسط:pmeher98 :

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت سال 1400-1401

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

فرمت فايل ورد و قابل ويرايش تعداد صفحات مندرج در توضيحات فايل برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار 1400

✔️برنامه سالانه تعالي 1400

✔️تعالي نهايي براساس مجازي
✔️ مبتني بر 7 معيار سال جديد
✔️درقالب اكسل و قابل تغيير

✔️درقالب ورد و قابل تغيير
✔️تعداد صفحات 190 صفحه
✔️كاري جديد براساس 7 معيار

[purchase_link id="7952" text="خريد" style="button" color="blue"]

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

معيار1 : مديريت و رهبري

معيار2 : منابع انساني

معيار3 : توسعه مشاركت ها

معيار4 : فضا، تجهيزات و ايمني

معيار5 : مديريت مالي و اداري

معيار6 : برنامه درسي

معيار7 : سلامت، نشاط و بهداشت مدرسه

معيار 8 : نتايج كلان كليدي

شاخص هاي ارزيابي نتايج كلان كليدي عملكرد مدرسه

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

دانلود طرح تعالي | دانلود طرح تعالي 1400 متوسطه اول

در صورت عدم دانلود يا مشكل با ما در ارتباط باشيد:

آي دي تلگرامي:    dabiranfile@       كانال تلگرامي:  dabirfile@

آي دي سروش و ايتا :   dabiranfile@       كانال سروش و ايتا:  dabiranfile@

سرفصل هاي كاملترين و جامعترين برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار سال تحصيلي 1400

مقدمه از برنامه سالانه طرح تعالي مديريت كيفيت مدار سال تحصيلي -1400

در اين محتواي فايل برنامه سالانه معاون اجرايي كليه برنامه ها و اقدامات قابل اجراي معاون اجرايي مدارس پيش بيني شده است.

برنامه سالانه طرح تعالي چيست؟

مدرسه يك سازمان يا مجموعه اي هدفمند است كه هدف اصلي آن آموزش و تربيت دانش آموزان تعريف شده است.

هر واحد آموزشي مي تواند براساس ديدگاه مديريتي حاكم بر آن و به اقتضاي شرايط و ويژگي هاي خاص خود اهدافي را در دستور كار خود قرار دهد و براي رسيدن به اين اهداف با تكيه بر امكانات مادي و منابع انساني برنامه هايي را تدوين و به مرحله اجرا مي گذارد.

لينك دانلود:

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

 

https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d9%85/

 

برنامه سالانه طرح تعالي مديريت 1400

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/23 ساعت: ۱۸ توسط:pmeher98 :

دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه ويژه رتبه هاي ۱ تا ۵

دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه ويژه رتبه هاي ۱ تا ۵

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

زمان بندي مرحله سوم آزمون رتبه بندي معلمان اطلاعيه نظام رتبه بندي فرهنگيان مرحله سوم اطلاعيه نظام رتبه بندي فرهنگيان مرحله سوم دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه ويژه رتبه هاي ۱ تا ۵

اين فايل شامل سوالات آزمون مديران ، معلمان ، كادر اداري و ... در تمامي رتبه ها دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه (رتبه 1 تا 5) دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه ويژه رتبه هاي ۱ تا ۵

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

تاريخ آزمون اول: سه شنبه 4 آذر ماه 99
 تاريخ آزمون دوم: يكشنبه 23 آذر ماه 99

 بازه‌هاي آزمون با توجه به رشته هاي مشمول
آزمون رتبه بندي مربيان تربيتي و معاون پرورشي
 بازه آزمون: 9:00 الي 10:00

آزمون رتبه بندي مشاوران
 بازه آزمون: 9:00 الي 10:00

آزمون رتبه بندي آموزگاران دوره ابتدايي
 بازه آزمون: 10:00 الي 11:00

آزمون رتبه بندي مديران ، معاونان و كاركنان آموزشي دوره ابتدايي
 بازه آزمون: 10:00 الي 11:00

آزمون رتبه بندي دبيران دوره متوسطه نظري دوم
 بازه آزمون: 11:00 الي 12:00

آزمون رتبه بندي مديران ، معاونان و كاركنان آموزشي دوره متوسطه دوم
 بازه آزمون: 11:00 الي 12:00

آزمون رتبه بندي دبيران دوره متوسطه نظري اول
 بازه آزمون: 13:00 الي 14:00

آزمون رتبه بندي مديران ، معاونان و كاركنان آموزشي دوره متوسطه اول
 بازه آزمون: 13:00 الي 14:00

آزمون رتبه بندي هنرآموزان فني و حرفه اي و كاردانش
 بازه آزمون: 13:00 الي 14:00

آزمون رتبه بندي مديران ، معاونان و كاركنان آموزشي فني و حرفه اي و كاردانش
 بازه آزمون: 13:00 الي 14:00

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون

 

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

 

 

[caption id="attachment_107326" align="aligncenter" width="283"]دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه اپديت آبان 99 تمامي اركان[/caption]

سوالات و محتواي آزمون رتبه بندي 99 همه رتبه ها زمان بندي آزمون رتبه بندي آبان 99 اطلاعيه نظام رتبه بندي فرهنگيان مرحله سوم دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه ويژه رتبه هاي ۱ تا ۵

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

زمان بندي آزمون رتبه بندي
آزمون ۴ آذر

۱. مشاوران مدارس
ساعت ۹ الي ۱۰

۲. آموزگار
ساعت ۱۰ الي ۱۱

۳. مدير و معاونان ابتدايي
ساعت ۱۰ الي ۱۱

۴. دبيران متوسطه دوم
ساعت ۱۱ الي ۱۲

۵. دبيران متوسطه اول
ساعت ۱۳ الي ۱۴

۶. هنر آموزان فني و حرفه اي و كاردانش
ساعت ۱۳ الي ۱۴

۷. مدير و معاونان فني و حرفه اي و كاردانش
ساعت ۱۳ الي ۱۴

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون زمان بندي آزمون رتبه بندي آبان 99 دانلود سوالات رتبه بندي سال 99 با پاسخنامه

پيرو شيوه نامه اجرايي شماره 185179 مورخ 1398/10/04 و بخشنامه 710/15 مورخ 1399/03/18 مرحله دوم رتبه بندي در نيمسال اول سال 1399 براي كليه گروه‌هاي مشمول ( گروه معلمان ، مديران ، معاونان و كاركنان آموزشي دوره ابتدايي و دوره متوسطه اول و دوم ) اجرا مي گردد . زمان بندي آزمون رتبه بندي آبان 99 اطلاعيه نظام رتبه بندي فرهنگيان مرحله سوم

فرم‌هاي ارزيابي صلاحيت عمومي  ، صلاحيت تخصصي و صلاحيت حرفه‌اي براي كليه واجدين شرايط دريافت رتبه در سامانه LTMS قرار داده شده است . لازم به ذكر است آزمون دانش‌ حرفه‌اي روز چهارشنه مورخ 1399/04/25 برگزار خواهد شد .

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون

 

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

 

اطلاعيه ها و اطلاعات تكميلي ازمون رتبه بندي سال 1399

مرحله اول آزمون ارتقاء رتبه فرهنگيان چهارشنبه ۲۵ تيرماه ۱۳۹۹ براي گروههاي مختلف فرهنگيان از ساعت ۱۴ الي ۱۸ مطابق جداول زمانبندي سامانه ltms برگزار خواهد شد :سوالات و محتواي آزمون رتبه بندي 99 همه رتبه ها

  •  شايان ذكر است كليه فرهنگياني كه از ابتداي فروردين تا پايان اسفندماه سال ۱۳۹۹ مشمول رتبه هاي پايه، ارشد، خبره و عالي مي گردند.
  •  
  • جهت برخورداري از مزاياي ارتقاء رتبه مي بايست در آزمون رتبه بندي شركت و حدنصاب نمره لازم را كسب نمايند.
  •  
  •  لذا اين دسته از فرهنگيان لازم است تا قبل از زمان برگزاري آزمون، نسبت به تكميل فرم هاي مربوطه در كارتابل شخصي خود در سامانه ltms اقدام نمايند‌.
  •  
  •  از آنجا كه آزمون رتبه بندي دو بار در طول سال برگزار مي شود، لذا شركت مجدد فرهنگياني كه در اين مرحله موفق به كسب نمره حدنصاب نشوند، در مرحله جبراني، امكان پذير خواهد بود.

در زير اطلاعيه صادر شده در سامانه ضمن خدمت در مورد منابع و زمان برگزاري ازمون رتبه بندي ويژه گروه هاي مشمول قرار گرفته است .

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون

پاسخ به ابهامات در مورد امتحان رتبه بندي :

1.امتحان صرفا براي ارتقا رتبه بوده و شامل مشمولين مي شود و نه همه همكاران!

2.اين امتحان صرفا براي مشمولين بازه زماني 990401 الي 990631 و بازماندگان و مردودين دوره قبل مي باشد.

3.زمان آزمون مشمولين سه ماهه سوم سال (990701 الي 990930) ، اواخر شهريور 99 و يا اوايل مهر99 خواهد بود.

4.زمان آزمون مشمولين سه ماهه چهارم سال (991001 الي 991230) ، اواخر آذر 99 و يا اوايل دي 99 خواهد بود.

5.در صورت تغيير روال بازه هاي زماني امتحان ارتقا رتبه، پس از استعلام از مراجع بالادستي اطلاع رساني خواهد شد.

توجه : با توجه به تغييراتي كه ممكن است در اطلاعيه ها يا فايلهايي كه جهت دانلود قرار ميگيرند صورت گيرد، لطفا آدرس اين صفحه را ذخيره و در زمانهاي آتي دوباره چك نماييد .

سوالات و محتواي آزمون رتبه بندي 99 همه رتبه ها

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون (پكيج كامل)

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۱ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۲ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۳ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۴ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۵ + محتواي آزمون

سوالات و محتواي آزمون رتبه بندي

محتواي آزمون رتبه بندي

محتواي همه رتبه ها جهت مشاهده و جست و جوي آسان تر در يك فايل قرار گرفته است .

جهت دريافت فايل جامع منابع رتبه بندي بر روي لينك زير كليك كنيد . ( توجه : با توجه به حجم فايل ممكن است دريافت آن مقداري طول بكشد . ) . مناسبت جست و جو

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون

سوالات و منابع اين پكيج آزمون هاي قبلي ضمن خدمت زير مي باشد

سوالات رتبه بندي مديران، معاونان، كاركنان آموزشي و اداري + محتواي آزمون (پكيج كامل)

سوالات رتبه بندي معاونان، كاركنان آموزشي و اداري ويژه اخذ رتبه ۱ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معاونان، كاركنان آموزشي و اداري ويژه اخذ رتبه ۲ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معاونان، كاركنان آموزشي و اداري ويژه اخذ رتبه ۳ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معاونان، كاركنان آموزشي و اداري ويژه اخذ رتبه ۴ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معاونان، كاركنان آموزشي و اداري ويژه اخذ رتبه ۵ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي مديران، معاونان + محتواي آزمون (پكيج كامل)

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۱ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۲ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۳ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۴ + محتواي آزمون

سوالات رتبه بندي معلمان ويژه اخذ رتبه ۵ + محتواي آزمون

 

 

سوالات ازمون رتبه بندي 99

جهت اشنايي با سوالات رتبه بندي ، مشاهده و بررسي سوالات ازمونهاي دوره هاي قبل را به شما توصيه مي كنيم . در صورت تمايل مي توانيد مجموعه سوالات مربوط به رتبه بندي سال 98 براي رتبه هاي مختلف را با قيمت 5 هزار تومان خريداري نماييد .

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

لينك دانلود سوالات رتبه بندي معلمان + محتواي آزمون

 

آزمون ارتقا رتبه فرهنگيان مرحله اول سال ۹۹ آزمون رتبه بندي مديران و كاركنان آموزشي متوسطه اول و دوم سال ۹۹ آزمون رتبه بندي مديران و كاركنان ابتدايي سال 99 آزمون رتبه بندي دبيران وهنر آموزان دوره متوسطه اول و دوم سال ۹۹

 

ليتك دانلود سوالات رتبه بندي آپديت جديد

https://nemonasoal.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/1 ساعت: ۱۸ توسط:pmeher98 :